Skip to main content
  • moje ID i Profil Zaufany

    moje ID i Profil Zaufany

    mojeID to bezpieczny sposób potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Służy do wygodnego założenia Profilu Zaufanego, co pozwala na realizację w sposób zdalny wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia. Nie musisz już iść np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty.

    mojeID bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Z usługi mojeID oraz Profilu Zaufanego skorzystasz posiadając dostęp do naszej bankowości elektronicznej.

    Więcej informacji na temat usługi mojeID znajdziesz w linku https://www.mojeid.pl/

     

    Profil zaufany to bezpłatna metoda potwierdzania tożsamości obywatela w systemach podmiotów publicznych. Można za jego pomocą zalogować się do takiego systemu, a w razie takiej potrzeby złożyć podpis elektroniczny (podpis zaufany), który wobec podmiotów publicznych jest równie skuteczny jak podpis własnoręczny.

    Ważne!

    • Każdy obywatel może posiadać tylko jeden profil zaufany.

    Profil Zaufany założysz tutaj

    Więcej informacji na temat Profilu Zaufanego dostępnych jest na stronie https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany

     

     

    Aktualna lista usług publicznych z których możesz skorzystać wykorzystując mojeID, znajduje się pod linkiem https://obywatel.gov.pl/

     

    Dlaczego warto?

    Ty decydujesz, kiedy załatwiasz sprawy, gdyż systemy podmiotów publicznych są dostępne 7 dni w tygodniu przez całą dobę
    nie tracisz czasu na wizytę w urzędzie, oczekiwanie w kolejce i dojazd
    Możesz załatwić dziesiątki różnych spraw w urzędach działających w Twojej okolicy i w całej Polsce
    bezpieczeństwo - Kontrolujesz usługę na każdym jej etapie: każdorazowo wyrażasz zgodę na przekazanie danych, które są niezbędne w procesie potwierdzenia Twojej tożsamości.
    mojeID działa u dostawców usług komercyjnych i w administracji publicznej.
    Zalogujesz się do Internetowego Konta Pacjenta

    Centrala
    ul. Bankowa 2, 36-030 Błażowa
    tel. +48 17 229 70 17,     +48 17 229 71 81
    fax. +48 17 230 12 45
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Adres skrzynki do doręczeń elektronicznych: AE:PL-42539-83829-HIJCF-12 

    Oddział Hyżne
    Hyżne 103
    36-024 Hyżne 
    tel./fax +48 17 229 50 08  
    +48 17 229 50 06
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Oddział Rzeszów
    ul. Bohaterów 4
    35-112 Rzeszów
    tel./fax +48 17 221 22 20
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.